What is productivity?

 


بیایید بهره وری را تعریف کنیم. بهره وری معیاری برای سنجش کارایی فردی است که یک کار را انجام می دهد. ما اغلب تصور می کنیم که بهره وری به معنای انجام کارهای بیشتر در هر روز است. اشتباه. بهره وری یعنی انجام مداوم کارهای مهم. و مهم نیست که روی چه چیزی کار می کنید، فقط چند چیز واقعا مهم هستند.

بهره وری به معنای حفظ سرعت ثابت و متوسط ​​در برخی موارد است، نه
حداکثر سرعت در همه چیز.\

آموزش ریست فکتوری پلی استیشن ۴ 

بهترین استراتژی های بهره وری من

فعالیت های اتلاف وقت را با استفاده از جعبه آیزنهاور حذف کنید: این ماتریس تصمیم گیری ساده به شما کمک می کند تا اقدام کنید، وظایف را سازماندهی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. نکته مهم در مورد این ماتریس این است که می توان از آن برای برنامه های بهره وری گسترده («هر هفته وقت خود را چگونه بگذرانم؟») و برای برنامه های کوچکتر روزانه («امروز چه کار کنم؟») استفاده کرد.

استراتژی «فهرست ۲» وارن بافت: چگونه تمرکز خود را به حداکثر برسانید و بر اولویت‌های خود مسلط شوید: این روش از سرمایه‌گذار معروف وارن بافت می‌آید و از یک استراتژی بهره‌وری سه مرحله‌ای ساده برای کمک به تعیین اولویت‌ها و اقدامات خود استفاده می‌کند. ممکن است این روش برای تصمیم گیری و متعهد ساختن خود به انجام یک کار فوراً مفید باشد.

روش آیوی لی: کارشناسان روتین روزانه برای حداکثر بهره وری توصیه می کنند: این استراتژی بهره وری ساده است: هر روز مهم ترین کار را ابتدا انجام دهید. روش آیوی لی یک راه ساده برای اجرای این استراتژی است.تغییر شماره واتساپ بدون حذف اطلاعات

روتین 15 دقیقه ای آنتونی ترولوپ که برای نوشتن بیش از 40 کتاب استفاده می شود: با این حال، یک مشکل رایج در رویکرد رتبه بندی اولویت ها و انجام مهمترین کار در ابتدا وجود دارد. پس از رتبه‌بندی اولویت‌های روزانه‌تان، اگر کار شماره یک یک پروژه واقعاً بزرگ است، ممکن است شما را ناامید کند زیرا اتمام آن زمان زیادی می‌برد. با این حال، نویسنده آنتونی ترولوپ، راه حلی برای این مشکل رایج ارائه کرد.

Comments

Popular posts from this blog

What happens when colors are mixed together?

attractiveness factors

How to become smarter