What happens when colors are mixed together?

 

معرفی مدل های رنگ برای استفاده در روانشناسی بازاریابی


وقتی رنگ ها با هم ترکیب می شوند چه اتفاقی می افتد؟

از نظر روانشناسی رنگ ها در بازاریابی، دانستن اینکه چگونه رنگ ها با هم ترکیب می شوند و حالات و احساسات مختلف را ساطع می کنند به شما کمک می کند تا نتایج بهتری بگیرید.

در این بخش، ترکیب رنگ های اصلی، هارمونی رنگ ها و نحوه گروه بندی رنگ ها را به شیوه ای دلپذیر بررسی خواهیم کرد.

دو ترکیب رنگ اصلی وجود دارد: ثانویه و سوم.

رنگ های ثانویه

رنگ های ثانویه از ترکیب دو رنگ اصلی ایجاد می شوند. در چرخه رنگ، اینها بین رنگ های اصلی تجسم می شوند. The best men's hairdressing school

رنگ های سوم

رنگ های سوم شش رنگی هستند که از ترکیب یک رنگ اصلی و یک رنگ ثانویه ایجاد می شوند. این موارد فقط برای رنگ هایی اعمال می شود که در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند.

چرخ رنگ / انتخابگر رنگ

تمام رنگ های اولیه، ثانویه و سوم چرخه رنگ را کامل می کنند.

در تجسم چرخه رنگ زیر، به نحوه برش رنگ ها به بخش های سمت چپ توجه کنید. این تفاوت های ظریف باعث ایجاد طیف بی نهایت رنگ های ممکن می شود.

در سمت راست تصویری از انتخابگر رنگ داخل داشبورد Visme شما وجود دارد. آیا شباهت ها و تفاوت های آنها را می بینید؟The best beauty salon in Tehran

بیایید نگاهی عمیق‌تر به نحوه تنظیم چرخه رنگ و نحوه تبدیل آن به انتخابگر رنگ در داشبورد Visme بیندازیم.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

attractiveness factors

How to become smarter