Helping science despite Corona


در نظرسنجی آنلاین شرکت کنید:

بدون ترک خانه، می‌توانید با انجام یک نظرسنجی به تیم‌های دانشگاه میشیگان کمک کنید تا بفهمند چگونه تحت تأثیر همه‌گیری COVID-19 قرار گرفته‌اید. یک نظرسنجی کلی وجود دارد که هر بزرگسالی می‌تواند در آن شرکت کند، و همچنین نظرسنجی‌های ویژه برای افراد بالای 55 سال، افرادی که مراقب افراد بالای 60 سال هستند و افراد مبتلا به آسم.

اگر شما یا فرزندتان بیماری نادری دارید (مانند مواردی که در لیست اینجا آمده است) می‌توانید نظرسنجی را از شبکه ملی تحقیقات بالینی بیماری‌های نادر تکمیل کنید تا به محققان در درک تأثیرات کووید-19 و مسائل مرتبط کمک کند. می‌توانید آن را به‌صورت ناشناس دریافت کنید یا اجازه دهید محققان دوباره با شما تماس بگیرند.

همچنین، مؤسسه ملی سلامت روان به بزرگسالان نیاز دارد تا در نظرسنجی‌های جاری درباره تأثیر همه‌گیری بر وضعیت ذهنی آنها شرکت کنند.علائم خرابی مودم

یک کارآزمایی بالینی را پیدا کنید:

تمام درمان‌ها، دستگاه‌ها و استراتژی‌های پیشگی
ری جدید - از جمله واکسن‌ ها - باید در مطالعاتی به نام آزمایش‌های بالینی آزمایش شوند. این مطالعات برای آزمایش اینکه آیا گزینه جدید به اندازه کافی برای استفاده گسترده ایمن و موثر است یا خیر طراحی شده است.

بسیاری از کارآزمایی‌ها در حال حاضر بر روی گزینه‌های آزمایش برای افرادی که به دلیل COVID-19 در بیمارستان بستری شده‌اند، تمرکز دارند. برخی از این کارآزمایی‌ها دسترسی به درمان‌های تجربی را ارائه می‌دهند که ممکن است به روش دیگری در دسترس نباشد.

اگر فردی را می شناسید که در حال حاضر یک مورد شدید کووید-19 دارد، می توانید از طریق این نقشه که توسط دولت فدرال ایجاد شده است، ببینید کدام بیمارستان ها در مناطق آنها در آزمایشات بالینی شرکت می کنند.شناسایی نشدن هارد و فلش در تلویزیون

با گذشت زمان، آزمایشات بالینی بیشتری برای آزمایش راهبردهای پیشگیری باز می شود. عضویت در رجیستری یکی از راه‌های شنیدن در مورد مطالعاتی است که به افرادی مانند شما نیاز دارند. بررسی وب‌سایت‌های http://www.clinicaltrials.gov و بیمارستان‌های بزرگ یا مراکز پزشکی دانشگاهی یکی دیگر از موارد دیگر است. 

Comments

Popular posts from this blog

What happens when colors are mixed together?

attractiveness factors

How to become smarter